تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳

شهادت سید هاشم صفی‌الدین تایید شد | حماس: ترور فرماندهان و نماد‌های مقاومت شعله فروزان و ریشه‌دار مقاومت را خاموش نمی‌کند

حماس در پیامی به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی‌الدین اظهار داشت که جنایات اشغالگران در ترور فرماندهان و نماد‌های مقاومت نمی‌تواند شعله فروزان و ریشه‌دار مقاومت را خاموش کند.

شهادت سید هاشم صفی‌الدین تایید شد | حماس: ترور فرماندهان و نماد‌های مقاومت شعله فروزان و ریشه‌دار مقاومت را خاموش نمی‌کند.

رویداد ۲۴| رژیم صهیونیستی در آخرین ترور خود سید هاشم صفی‌الدین را به شهادت رساند. دیروز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله هوایی صهیونیست‌ها را تأیید کرد. تلاش آن‌ها برای این جنایت البته از همان وقتی که سید حسن نصرالله را ترور کردند، شروع شده بود و بار‌ها شایعه ترور سید هاسم صفی‌الدین را هم شنیده بودیم. حالا، اما معلوم شده که به منظور خود برای حذف این فرمانده ارشد جبهه مقاومت رسیده‌اند؛ اگرچه که همانطور که حماس هم بیانیه تسلیت خود آورده است این اقدام تاثیری در خاموش کردن شعله مقاومت نخواهد داشت. 
گفتنی است، حماس طی بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که ما ضمن تسلیت افتخار آمیز شهادت هاشم صفی الدین و دیگر شهدای پاک از میان رهبران و فرزندان امت عربی و اسلامی که در جریان نبرد طوفان الاقصی و در راه آزادسازی فلسطین، قدس و مسجد مبارک الاقصی به شهادت رسیده اند، چهاد و فداکار‌های و نقش آفرینی‌های قهرمانانه آن‌ها در حمایت از ملت فلسطین و پاسخ به تجاوز و جنایت‌های دشمن صهیونیستی و حمایت از مقاومت مشروع و آرمان بحق مان را ارج می‌نهیم.
حماس در ادامه این بیانیه تاکید کرده است که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ترور رهبران و شخصیت‌های برجسته مقاومت در میان ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی نخواهد توانست شعله‌های مقاومت را خاموش کند و اراده ایستادگی و پایداری در برابر رژیم صهیونیستی و طرح‌های خصمانه آن علیه ملت فلسطین و امت را بشکند، بلکه تمامی اقشار ملت و امت ما راه مقاومت را تا تحقق آرمان هایمان در زمینه اخراج اشغالگران و تحقق آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان